3+1=

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

cinta sunbae

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Rabu, 29 Disember 2010

All About 3+1=


Naila, Nabil, Shazia, Shah, Faiqa dan Faruq berasal dari keluarga yang berada. Sejak kecil, Naila, Nabil, Faruq dan Shah bersahabat baik. Mereka diibaratkan seperti air yang dicincang tak akan putus. Walaupun mereka saling bersahabat, tetapi Nabil dan Naila sering bertengkar. Hubungan mereka semakin renggang apabila Naila mula mengenali Nazim.Nazim seorang pesakit barah otak. Naila pula seorang pesakit asma. Mereka mula mengenali antara satu sama lain apabila berlaku salah faham antara mereka berdua. Hari-hari mendatang, memori antara mereka adalah sebuah pertengkaran. Namun, pertengkaran itu yang membuatkan mereka saling mengenali hati budi masing-masing. Mereka mula menyedari bahawa mereka saling mencintai. Namun, masa tidak mengizinkan apabila Nazim disahkan menghidap barah otak pada tahap kritikal.

Untuk kebaikan Naila, Nazim mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan mereka sebelum dia menghembuskan nafas yang terakhir. Namun, cara yang digunakan telah membuatkan Naila membencinya sehinggalah dia menghembuskan nafas terakhir. Nabil sudah lama mencintai Naila. Namun dia terpaksa menarik diri apabila cinta Naila terhadap Nazim begitu kukuh.

Setahun berlalu, Naila masih belum dapat melupakan Nazim sepenuhnya. Begitu banyak memori yang tersemat dalam fikirannya. Nabil semakin kecewa. Pemergian Naila ke luar negara tidak dipedulikan. Apabila beberapa tahun berlalu, Naila digelar sebagai seorang doktor. Di hospital, Naila dan Nabil bertemu kembali..



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haappyy....bestttt
intrsting..anway, congrats to writter..sgt mnytuh kalbu..
tp xda yg special en3 punya ker??
d mna G6 kawen..lau tmbah episod tu..lagi mnarik crta adik..
:)
akak xsbar mnunggu da ltest one..
:D

nasfira faiqa berkata...

org di atas...(akak)..bkn G6 tpi GB6 la...